torsdag 29 mars 2012
Bevattning
Tänkte visa en bild från ett av mina senare projekt här på gården.
2 kommentarer:
Lars
29 mars 2012 kl. 10:56
Nu blir det nog fart på växtligheten.
Har ni egen brunn?
Svara
Radera
Svar
Jan Luthman
29 mars 2012 kl. 11:28
Ingen egen brunn, Lars.
Radera
Svar
Svara
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Nu blir det nog fart på växtligheten.
SvaraRaderaHar ni egen brunn?
Ingen egen brunn, Lars.
Radera