fredag 4 juni 2010

Två ärenden, körigt i dag
I dag blev en jäktig dag skall ni veta.
Madame önskade att jag skulle åka till postkontoret med en försändelse.
På hemvägen skulle jag stanna vid skräddaren och hämta några persedlar som han haft i evighet - känns det som.
Ja, det är väl ungefär max vad man klarar av i värmen.
Två ärenden.
När jag var nere på Soi Post Office kom en otroligt läcker, 60 år gammal Citroen glidande.
Bild på den kommer i morgon.

2 kommentarer:

  1. Hur varmt kan de ha varit idag? över 35+? Jag gick från Mikes till tukcom idag å de va ju rätt så varmt..

    SvaraRadera
  2. Bäste Jan....du får nog vila upp dig idag!
    Efter gårdagens betungande strapatser....tänk på att du är pensionär. :-)

    SvaraRadera