fredag 4 juni 2010



Jag tror att den här killen körde lastbilen?
När han väntade på att bilen skulle fyllas med flis käkade han frukt som kompisarna däruppe i korgen kastade ner.
Bland annat växer därnere Palmyra Palm och de har frukter att likna vid mindre cocosnötter och bruna till färgen.
Invändigt en läcker frukt som han skalade fram och bjöd på. Riktigt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar