torsdag 3 juni 2010



Hunduppköpare i nordost
Visst känner ni till att det äts hund i vissa provinser?
Den här synen var inte ovanlig när jag bodde uppe i nordost. Uppköpare åkte omkring i byarna och köpte hundar för vidare transport till provinsen Sakon Nakhon, i det här fallet.
Plastbaljorna på taket är ersättning för jycken.
Jag har inte smakat, kanske någon annan här - Lars?

1 kommentar:

  1. Nej, nej Jan!
    Aldrig smakat....där går gränsen.

    SvaraRadera