fredag 4 juni 2010



Bra grej, eller?
I dag såg jag en likadan bil som vi (egentligen jag) har och den var extra utrustad med ett skydd längs fram.
Den där böjda prylen.
Jag tror jag skall kolla upp någon dag vad ett sådant kan kosta?
Kan vara en bra investering i hysteriska trafiken.
Man skulle behöva något där bak också - och på sidorna...

4 kommentarer:

  1. Dom "skydden" är la ganska så vanliga och används ju ofta för att montera extraljus...

    SvaraRadera
  2. Här i Thailand kallas de hundfångare men är bra
    trfiken här det finns även för bak då är det i regel en liten balk går även montera på sidorna
    den där fram kostar ca 4000 bat rekomenderar du kjöper den nästa gång du åker till buchen bettre pris där.

    SvaraRadera
  3. Tack för info Jimmie och Kenth.

    SvaraRadera
  4. Bara en sån liten komentar riktad till Jimmie extralysen är inte så vanligt här i thailand konstigt nog eftersom det är bäcksvart kl 19,00

    SvaraRadera