
Evighetsprojekt i Jomtien
För en tid sedan var det en läsare som efterlyste bilder från vägbygget i Jomtien.
Jag passerar där ibland, ganska ofta faktiskt och det är aldrig någon större aktivitet.
Senast härom dagen var några maskiner på plats, men de stod stilla och några förare syntes inte till.
Undrar vad de som har det här lilla matstället tycker?
Tack för bilderna av evighetsvägbygget! Vi har bott i VT5 några vintrar och tycker att det är hemskt då man som fotgängare ska ta sig till matbutiken eller marknaden! Trottoarerna ser ut att vara väck men man kunde ju inte gå på dom ändå, stooora hål överallt. Hoppas att dom får allt klart snart!
SvaraRaderaÖvervintraren
Detta är ju nästan ofattbart. Det har nu gått hur många år som helst och jag bodde på Chateau Dale en fyra fem år och kurvan ner till Jomtien var dålig redan på den tiden jag bodde där. Har ny flyttat för 2 år sedan och finner detta bedrövligt och en skam för Pattaya, Jomtien.
SvaraRadera