Hej Jan.Det är vi som skall tacka.MVGSkånska Lasse/Co
Håller med Skånske Lasse/Co, det är vi som skall tacka!Hälsningar frånUlf i Stockholm
Kan bara hålla med föregångarna, kanon bra bilder b.l.a
tack själv! kul att bloggen är igång igen.
Ja, det är verkligen roligt att du kommit igång här igen, tack för det.
Hej Jan.
SvaraRaderaDet är vi som skall tacka.
MVG
Skånska Lasse/Co
Håller med Skånske Lasse/Co, det är vi som skall tacka!
SvaraRaderaHälsningar från
Ulf i Stockholm
Kan bara hålla med föregångarna, kanon bra bilder b.l.a
SvaraRaderatack själv! kul att bloggen är igång igen.
SvaraRaderaJa, det är verkligen roligt att du kommit igång här igen, tack för det.
SvaraRadera