fredag 21 oktober 2016


Press Stop - VARNING - Press Stop
Håll utik efter den här tjejen och hennes kompis. Dom håller till nere på Allum vid parkeringen. När du lastar in dina varor i bilen så kommer dom fram och ber om att få bli körda till Mc Donalds. Dom är väldigt övertygande kan jag säga. Väl i bilen tar en av dom av sig kläderna och börjar klänga på dig. Medan hon håller dig upptagen så tar den andra din plånbok! Jag har blivit av med min plånbok den 7:okt, 8:okt, 10:okt, 14:okt, två gånger igår och förmodligen i morgon också.
Clas Olsson säljer plånböcker för 89:- men jag hittade några på Rusta för bara 49:- så jag köpte allt dom hade. Dessa två ligister nöjer sig inte med enbart din plånbok för ni kommer aldrig till McDonalds heller så jag har redan gått ner 10 kg!
Håll utkik efter dom. (Jag tycker att lunchtid och runt 17:30 är bäst).
Var försiktiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar