onsdag 26 november 2014



Hemresa - tack för besöket Olle
Det blev en trevlig period med den här positiva "killen".
Tanternas favorit och bussen som tog honom från Surin till Bangkok.
"Gold Class" - endast det bästa för denne gentleman.

Ja alla bloggenläsare, då är det dags för mig "Dagens Olle", att lämna Thailand och dra mig hem emot vintern.
Har varit här 110 dagar och börjar längta hem till min familj och vänner.
Jag vill passa på att tacka Janne som har "tagit hand" om mig, fixade med allt inför min ankomst hit.
En toppenkille som har blivit en vän för livet och vi kommer att träffas igen.
Hålligång Janne med kommentarer nu.
Tack skall ni ha ni alla bloggenföljare och må så gott.

                                                         Hälsar "Dagens Olle" 

1 kommentar:

  1. Det har varit mycket trevligt att läsa "dagens Olle"! Det kommer jag att sakna, också om resten av bloggen alltid är läsvärd i övrigt.

    Åke Bursell

    SvaraRadera