torsdag 25 september 2014


Tack och adjö
Dags att sätta punkt i bloggandet.

29 kommentarer:

  1. Det var inga goda nyheter för oss som läser din blogg, men jag har full förståelse för att du lägger ner.
    Vi hörs och förhoppningsvis syns.

    SvaraRadera
  2. Sorgligt, kommer att sakna dig jämt-mas

    SvaraRadera
  3. Så synd, kommer att vara saknad vid frukostbordet

    SvaraRadera
  4. Läser detta med sorg i hjärtat ! VARFÖR ?

    SvaraRadera
  5. Lars från kulturbygden...25 september 2014 kl. 14:38

    Tråkigt - tack för det som varit!

    SvaraRadera
  6. Tråkigt! Förhoppningsvis tänker du om när journalistgenen pockar på.
    Vill gärna att du fortsätter att berätta om livet där uppe!!!!!!!

    SvaraRadera
  7. Tack! för allt jobb lagt ner på din blog alltid trevlig läsning.

    SvaraRadera
  8. Synd att du lägger ner, själv har jag RSS på din blogg och läser alla dina inlägg direkt från läsaren. Det är alltså inte särskilt ofta jag är inne på själva bloggen, jag har uppskattat dina inlägg och tycker det är synd att du lägger ner.

    SvaraRadera
  9. Hej Jan

    Mycket tråkigt att inte kunna gå in och läsa dina texter och se dina fina bilder längre.
    Jag följer dina skriverier varje dag och har gjort så i flera år och hoppas att du fortsätter!!!!!!
    Med varma hälsningar
    Ulf i Stockholm

    SvaraRadera
  10. Sorgligt! Jag ser fram mot varje morgon då jag kan läsa din innehållsrika och informerande blogg!
    Det kommer bli tomt! Hoppas du ändrar dig! Annars tack för den trevliga tiden som varit! Och för allt jobb du lagt ner! Ha det gott! Kram Ingvora från Kristinehamn.

    SvaraRadera
  11. Tack för en mycket trevlig blogg, jag kommer att sakna den.

    SvaraRadera
  12. Just hemkommen från en fyradagarsresa till Budapest med gubbkompisar chockas man av ditt besked -det får inte vara sant?
    Skriv i morgon att du bara skojade med oss!
    Stig i Orsa Finnmark

    SvaraRadera
  13. Vad tråkigt, tack för den här tiden.

    SvaraRadera
  14. Roligt och intressant att få ta del av så många härliga bilder och kommentarer från ditt liv på den thailändska "vischan" - en riktigt bra blogg! Önskar dig allt väl och blir enbart glad om bloggen återuppstår på något sätt.

    Tomas

    SvaraRadera
  15. Mats-Erik i Glada Hudik25 september 2014 kl. 21:44

    Tack för en trevlig tid!
    Men jag är fullkomligt övertygad om att din journalist nerv inte klarar sig utan att uttrycka händelser och upplevelser, så vi syns vidare på Facebook. Eller.......!?
    ;)

    SvaraRadera
  16. Tack ock adjö själv hoppas du får fortsätta att ha en bra tid där i Rattanburi med din familj och vänner.

    SvaraRadera
  17. tack för denna tid, hoppas att du får det fortsatt bra där nere . richard

    SvaraRadera
  18. NEEEEJ..... Du är ju mitt morgonnöjje och hopp om min egen pensionsframtid. Kommer sakna dig massor. Carina

    SvaraRadera
  19. Synd, då får vi ju inte veta hur det går med tomaterna!

    SvaraRadera
  20. Håper du forsetter. Koser meg hver morgen med dine hverdagshistorier og bilder. Håper selv å starte pensjonisttilværelsen i Thailand om et par år og har stor nytte av dine fortellinger. Det er jo noe forskjell i betydning av norsk og svensk, måtte le av en av dine historier hvor du fortale at du "måtte hem til gården for at pula nesten dagligen".
    Hilsen Knut Lonar fra Norge

    SvaraRadera
  21. Det är mycket tråkigt om du slutar med bloggen, jag har följt den ett tag och älskar din abilder och texter. Sluta inte. Anders

    SvaraRadera
  22. Hej Jan.
    Det är tråkigt att du tagit detta beslut.
    Vi kommer att höras och ses.
    Vi skall antagligen en tur upp i dina trakter vid nästa besök.
    Mvh

    Skånska Lasse

    SvaraRadera
  23. Hm, din blogg är den enda jag läser regelbundet.
    Jag ville bara säga det ...

    SvaraRadera
  24. Kommer att sakna den här bloggen till frukosten och morgonfikat. Helt klart.

    SvaraRadera
  25. men va faen va ska man nu se fram emot varje moron te kaffet.

    SvaraRadera
  26. För vilken gång i ordningen hotar du med att sluta? Tror nog bara herr Luthman är ute efter lite mer beröm, eller?
    Karl-Erik

    SvaraRadera
  27. Så tråkigt ......Hoppas du ändrar dig Anna-Karin

    SvaraRadera
  28. Bra där, Karl-Erik, så är det nog.
    Susan

    SvaraRadera
  29. Bra där Karl-Erik och Susan ni har levererat varsin kommentar.
    Kommentarer som jag alltid har efterlyst - första gången tror jag?
    Men jag kan meddela att ni har fel.

    SvaraRadera