onsdag 24 september 2014

Six Senses Luxury Spa Rattanaburi
1. Jag har dusch inomhus.
2. Jag kan faktiskt tvätta mig själv.
Tanken slår er kanske att jag är oförmögen att sköta min personliga hygien - men så är inte fallet.
Jag klarar det utmärkt på egen hand.
Utanför huset har jag en vattenslang med skapligt tryck och där är det toppen att stå några gånger per dag och svalka sig.
Olle och jag satt och löste världsproblem när frun förärade oss med ett besök mellan några uppdrag - vilket uppskattades.
När jag sedan skulle "slanga" en stund insisterade hon på att tvätta pojkkroppen vilket godkändes och så blev det som det blev enligt sista bild.
Påpassligt fångat av fotopraon Olle. 





2 kommentarer:

  1. Härligt att vara på Spa...

    SvaraRadera
  2. När vintern kommer i området och temperaturen går ned tii10-12 grader på natten får du kalla det en kall avrivning. Vinterbadarna säger att det är skönt efteråt , det kanske blir samma verkan med kallvatten i slangen som att hoppa i en isvak.

    SvaraRadera