torsdag 17 april 2014


Hårklippningsdag i morgon
De har idéer de här thaimänniskorna.
Jag har en sådan här klippmaskin och Pan brukar kapa av mitt hår när det är dags och endast spara ett par millimeter.
Inget avancerat jobb som ni förstår.
Jag pratade med henne om detta i måndags, men den enda dag som är lämplig för att klippa mig är i morgon fredag.
Har något med att göra med Buddha, spöken eller andra för mig diffusa varelser - men bara att gilla läget.
(Nej, det är inte jag på bilden :-) )
 

2 kommentarer:

  1. Vissa frisörer har stängt Onsdagar, för då skall man absolut inte klippa sig. ar med Buddha att göra. Ha de Tore

    SvaraRadera
  2. Lars från kulturbygden...17 april 2014 kl. 13:27

    "Nej, det är inte jag på bilden"

    Jamendåså....tur att du skrev det! :-)

    SvaraRadera